Minőségpolitika
Vállalkozásunk egyik legfontosabb küldetése, hogy világszínvonalú termékeket és szolgáltatásokat biztosítson ügyfelei számára. Sikerünk záloga ügyfeleink megelégedettségében rejlik, ezért minőségirányítási rendszert vezettünk be a MSZ EN ISO 9001:2015 szabványnak megfelelően.
Ennek érdekében:
- Minőségirányítási rendszerünkben a főhangsúlyt a szabályozott működése, a hibák megelőzése, a kialakított rendszer folyamatos fejlesztése és a meghozott intézkedések hatékonyságának mérése kapta.
- Az integrált irányítást cégünk dolgozói kiemelt feladatként kezelik, az integrált irányítási kézikönyvben leírtak egységesen részét képezik a munkaköri leírásban megfogalmazott elvárásoknak minden munkatársunkra vonatkozóan.
- Ügyfeleinket magas színvonalú termékeinkkel, szolgáltatásainkkal látjuk el, emellett nagy odafigyeléssel működtetjük a minden igényt kielégítő ügyfélszolgálatunk működésére.
- Magasan képzett munkatársaink tudását folyamatosan fejlesztjük, biztosítva ezzel a maximumot ügyfeleink számára.
- A megszerzett tudás felhasználásával és K+F tevékenységünkkel igyekszünk világszínvonalú és innovatív technológiák honosításábra, fejlesztésére és elterjesztésére.
- Beszállítóinktól elvárjuk, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat mindig az elvárható minőségi színvonalon biztosítsák, velük kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakítására törekszünk.
- A vezetés fontosnak tarja hogy társaságunk mindenkor a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően működjön, és ezt minden munkavállalójától elvárja.
Mi, a társaság vezetői elkötelezzük magunkat, hogy vállalkozásunk a fentiekben megfogalmazott minőségpolitikával összhangban fog működni, ezeknek megfelelően célokat tűzünk ki, amelyek megvalósítása biztosítja működésünk, tevékenységünk további fejlesztését.